Harvest moon

hero of leaf valley . Light of Hope

Harvest moon

hero of leaf valley . Light of Hope

Harvest moon

داستان بازی Harvest moon ، همیشه یک جور نیست . شما می توانید با هر بار بازی کردن ، با تصمیم های متفاوت گرفتن ، داستانش را جور دیگری کنید. داستان این بازی به شما ربط دارد ، به تصمیم های شما...

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۹ ب.ظ

حشره دادن به Tim

 

شما وقتی در این بازی به پای درختی ضربه می زنید تا چیزی مثل پرتقال ، سیب یا چیز های دیگر از درخت بیفتند تا شما بتوانید انان را بفروشید ، می بینید که بیشتر مواقع ، کرم ابریشم ، سوسک و یا چیز های دیگر پایین می افتند .

شاید با خودتان بگویید در این بازی ، حشره ها به چه دردی می خورند ؟ شاید اصلابه هیچ دردی نمی خورند ...

نه ، زود تصمین نگیرید ! چرا که همه چیز های درون این بازی ، یا داستان دارند یا به درد کاری می خورند . «حتی قبر سمت راست کلیسا»

حشره ها به چه دردی می خورند ؟

وقتی که حشره کا از درخت پایین افتادند ، انها را درون کیفتان بگذارید . با 3 و یا ضربدر انها را بلند کنید و با 2 یا دایره درون کیفتان بگذارید. حالا بروید و Tim را پیدا کنید . او ممکن است هر جایی باشد. بعد که او را پیدا کردید ، R1  را فشار دهید .

 

حالا به قسمت غذا ها و چیز هایی که از روی زمین برمی دارید سمت چپی «منوی Items » بروید و حشره مورد نظر را انتخواب کرده ، و بعد به Tim بدهید . بعد او در برابر حشره ، به شما  10G پول می دهد.

نکته : شاید Tim بار اول به شما دربرابر حشره پولی ندهد ، پس دوباره به ان حشره دهید 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">