Harvest moon

hero of leaf valley . Light of Hope

Harvest moon

hero of leaf valley . Light of Hope

Harvest moon

داستان بازی Harvest moon ، همیشه یک جور نیست . شما می توانید با هر بار بازی کردن ، با تصمیم های متفاوت گرفتن ، داستانش را جور دیگری کنید. داستان این بازی به شما ربط دارد ، به تصمیم های شما...

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ب.ظ

موسیقی Harvest moon working

موسیقی زیر را می توانید در موقع حرف زدن با بقیه ، بشنوید . 

 


دریافت

نظرات  (۱۲)

۱۳ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۲۱ علم با ارزش

باسلام.

حالا این بازی ها رو تمام کردید؟ و ویژگی های این بازی چی هستش؟

 

پاسخ:
سلام .
تا ان جایی که من بازی کردم و 6 سال این بازی رو رفتم ، تموم نشده . فکر نکنم بازی تمام بشه .
ویژگی های بازی هم این ها هست:
دارای بیش از ده موسیقی .
دارای بیش از پنجاه نوع ماهی برای ماهی گرفتن .
دارای مکان های مخفی .
قابلیت ازدواج !
راه های خیلی زیادی برای پول به دست اوردن .
گرافیک تقریبا خوب « نسبت به بقیه سری های این بازی »
دارای چهار فصل .
داستان بسیار زیبا «شما در این بازی خودتان می توانید تصمیم بگیرید و داستان را هر دفعه جور دیگری بکنید .»
قابلیت بزرگ کردن خانه .
دارای استبل برای نگهداری گاو و اسب.
داشتن مناسبت ها و جشن های زیاد .
داشتن مسابقه اسب سواری .
داشتن مرغ .
داشتن سگ .
قابلیت پیشرفته کردن وسایل .
قابلیت کشاورزی.
داشتن بیش از 30 نفر که در دره برگ زندگی میکنند .
و .... . . 



۱۰ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۳۹ علم با ارزش

سلام به اقا طاها.حال شما خوبه؟! عجب پشتکاری،میبینم هنوز وبلاگتون رو ادامه میدید..

و فکر کنم،نظرات دیگم پاک شده.نه..؟ شایدم من اشتباه میکنم.

پاسخ:
سلام.
اره ، چون دوست دارم بیشتر نظر های داخل وبلاگ درمورد بازی باشه . 
خیلی وقت بود سری به وبلاگ نزده بودم .
۱۵ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۲ علم با ارزش

سلام و شبتون زیبا تابستونی شما بخیر اقا طاها.

خوب یعنی من مزاحمتون بودم؟! : ) اگر بودم می گفتید.. : )

پاسخ:
سلام.
نه اصلا .
این فکر رو نکنید . 

۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۴۲ علم با ارزش

سلام و ظهرتون بخیر.خسته هم نباشید.

ممنون از شما.

خوب یک سوال،علایق و مهارت های شما چیه؟! و فکر می کنید،افزایش دادن استعداد و توانایی خودتون،مثلا در حد درست کردن یک موشک کاغذی،چیزی بی ارزشی یا با ارزش؟!

پاسخ:
سلام.
خیلی ممنون.
بیشتر درست کردن رو دوست دارم ، هرچیزی که باشه . چه وسایل برقی چه ساختن بازی کامپیوتری و ساخت انیمیشن و چه ساخت بازی های تخته ای و ......
به نظر من افزایش توانایی و استعداد هر چقدر که باشه ، ارزش داره.
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۱۸ علم با ارزش

عصرتون بخیر.کاملا درسته! افزایش مهارت و توانایی هرچقدرهم که باشه بسیار با ارزشه! چه وسایل برقی تا حالا ساختید؟!(البته فکر کنم قبلا پرسیده بودم،و الان بخاطر ندارم). 

و چه بازی تاحالا ساخته اید؟!

پاسخ:
سلام .
تا حالا چراغ قوه شارژی ، ماشین کنترلی ، پنکه با چند تا چیز دیگه .
بازی ، یک بازی روی تخته ساختم که تا حالا هیچ کس اون رو نساخته بوده . یعنی یک بازی کاملا جدیده .
۱۷ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۳ علم با ارزش

سلام و ظهرتون بخیر.

واقعا چراغ قوه شارژی و ماشین کنترولی ساختید؟! چطوری؟! لطفا با جزییات تعریف کنید.

بازی که ساختید هم احتمالا باید جالب باشه.نمی دونم بازی تخته ای،منظورتون مثل جنگل اسرار امیز و این سبک بازی ها هست! یا چیزهای دیگه.

پاسخ:
سلام .
اره ، من هر چیزی رو که خراب باشه یا به درد نخوره ، جمع می کنم . وسایل های چیز هایی هم که می سازم ، چیز های خرابی هستن که وسایل سالم رو از اونا جدا کردم . مثلا 3 تا چراغ قوه خراب دارم ، یکی لامپش سالمه و یکی دیگه باتریش سالمه و اخری دکمه ی سالم داره . سالم ها رو جدا می کنم و به هم اتصال می دهم . در اخر ، یک چراغ قوه سالم دارم .

اره ، منظورم از بازی های تخته ای ، همون طور بازی ها هست . 
۱۷ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۴ علم با ارزش

سلام و عصرتون بخیر.

بسیار عالیه! یعنی درستش هم همینه که هیچ چیز رو دور نریزیم! منظورم اینجور وسایله..! ماشین کنترولی رو چطور ساختید اقا طاعا؟!

پاسخ:
داخل ها ماشین کنترلی یک تخته سبز هست که همه چیز ها روی اون سواره و برای هر کدام هم اسم گذاشته تا بفهمیم هر کدام مال کدومه .
ANT : انتن 
اگه می خوای ماشینت داخل فاصله زیاد هم انتن بده ، یک سیم بلند به اون وصل کن ، اگه هم برات فرقی نداره ، هیچی بهش وصل نکن !
VDD و GND : برق از طریق اون ها وارد میشه .
MB و MF : برای عقب و جلو هستند که باید به ارمیچری که باعث عقب و جلو رفتن ماشین میشه وصل بشه .
ML و MR : برای چپ و راست رفتن ماشین هست که باید به ارمیچری که باعث تغییر حرکت ماشین می شه وصل بشه .
نکته : VDD و GND داخل بعضی ماشین ها + V و -V هستن.
۱۷ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۰ علم با ارزش

سلام دوباره. افرین به شما.. کارتون بسیار خوب بوده. البته نمی خواست،که زحمت بکشید و بیان کنید(اگر همین رو در وبلاگتون بزارید،فکر کنم بدرد خیلی ها دیگه هم بخوره.. : ) )

من چندتا نکته بگم. به اون تخته سبز میگن،مدار چاپی (PCB).  که قطعات مدار روی اون قرار میگیره.

ANT که گفتید،درست گفتید.فقط بیش از اندازه اضافه بشه اثری نداره ..! (فرکانس ماشین کنترول ارزان قیمت معمولا در محدود 27 مگاهرتز و بعضی هاشون هم 433 مگاهرتز و پایین محسوب میشه.. توانشون هم پایین برای همین بردشون کمتر از 30 تا 20 متره! اگر فرستنده تقویت بشه،بردش بیشتر میشه!)

vDD و GND ، که vdd مثب مدار و gnd هم زمین یا همون منفی مدار می باشد. (احتمالا ولتاژ کاری مدار باید بین 12 ولت تا 5 ولت باشه! هر چند خودش می نویسه ! من فکر میکنم مدار ماشین ها باید 5 ولت تا 6 ولت باشه)

mb و mf هم مخفف motor bottom و motor front  می باشد به معنی گردش موتور به جلو و پایین

ml و mr هم مخفف motor left و motor rightمی باشد به معنی گردش موتور به راست و چپ

 

شما که استعدادتون خوبه می تونستید خیلی کارهای دیگه هم بکنید.مثلا اینکه بردش رو یک کیلومتر کنید!(منتها نیاز به برنامه نویسی داره).هچنین می تونید،چراغ LED به پشت و جلو ماشین وصل کنید و به اون کنترول اضافه کنید. می توانید بجایی برد بلند! به ماژول ها wifi وصلش کنید و به کمک نرم افزار گوشی اون رو کنترول کنید..! و هچنین می تونید تبدیل به یک رباتش کنید! و بهش GPS وصل کنید! تا بتونید سرعتش رو هم اندازه بگیرید! و همچنین بدونید دقیقا چه نقطه قرار داره! می تونید ماژول 2g یا 3g بهش وصل کنید بجایی کنترولر! از طریق اینترنت ! اون رو کنترول کنید...! و در اینده بهش دوربین هم وصل کنید... : ) و بی نهایت کار دیگه ..

مشکل ماشین اسباب ارزون قیمت اینکه! موتورهاش استاندارد نیستن! برای همین بشدت برق مصرف میکنه! اگر بتونید موتورها خوب و استاندارد بزارید خیلی مصرفش پایین میاد! ..

پاسخ:
سلام .
خُب.
۱۸ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۳۵ علم با ارزش

سلام و عیدتون مبارک باشه.

خوب ، خب به چه معناست..؟! 

پاسخ:
سلام .
به معنی خوب ، باشه .
۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۷ علم با ارزش

آقا طاها عزیز و مرد بزرگ.. ببخشید اگر ناراحتت کردم طاها عزیزم.چون احساس میکنم ناراحت شدید ..

خوب من با اجازه برم و بیش از این مزاحمتون نباشم.اگر شد چندماه دیگه به وبلاگتون سر میزنم. احتمالا تا اون موقع هم فراموش کردید و هم اینکه حسابی وبلاگتون رشد کرده. پیام ها رو هم پاک کنید مشکلی نداره.: ) انشالله همیشه در پناه خدا باشید..

پاسخ:
سلام .
چرا؟

۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۴ علم با ارزش

سلام و عصرتون بخیر.

راستش گفتم،که مزاحمتون نباشم.چون فکر کنم،سرتون شلوغ باشه .. و شاید بحث ها هم براتون خوب نباشه... 

پاسخ:
سلام .

۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۰ علم با ارزش

سلام و ظهرتون بخیر..

: )

پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">