Harvest moon

hero of leaf valley . Light of Hope

Harvest moon

hero of leaf valley . Light of Hope

Harvest moon

داستان بازی Harvest moon ، همیشه یک جور نیست . شما می توانید با هر بار بازی کردن ، با تصمیم های متفاوت گرفتن ، داستانش را جور دیگری کنید. داستان این بازی به شما ربط دارد ، به تصمیم های شما...

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۰۱ ب.ظ

بیشتر شدن نیرو

قبلا درمورد سگ گفته بودم ، حلال می خواهم یکی از ویژگی های مهمش را برای شما بگویم. یکی از ویژگی های مهم سگ این است که می شود هم با ان درامد کسب کرد و هم نیرو را افزایش داد. شما فقط به یک سگ که قلبش بیشتر از دو تا باشد نیاز دارید و یک ساز اوکارینا.

   ((اول بازی))

 ((افضایش داده شده))

برای این کار ، اول باید یک ساز اوکارینا از مغازه Louis بخرید.

بعد ، به جایی بروید و سگتان را هم با خودتان بلند کنید و ببرید . ساز را از کیفتان انتخاب کنید . حالا بر طبق الگویی خاص (پایین ، چپ ، بالا) ساز اوکارینا را به صدا در بیاورید. این کار تا انجانم شدنش کمی طول می کشد.

بعد ، سگ چند پارس می کند ، جایی که او پارس کرده بروید و چیزی می بینید ! سگ شما چیزی پیدا کرده است . ان چیز ممکن است یک تربچه قدرتی باشد که در این صورت ، وقتی ان را بر می دارید ، خود به خود شروع به خوردن ان می کنید و امار جان شما ، افضایش میابد. البته ممکن است که چیز های دیگری هم پیدا کند که در این صورت می توانید انها را بفروشید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">