Harvest moon

hero of leaf valley . Light of Hope

Harvest moon

hero of leaf valley . Light of Hope

Harvest moon

داستان بازی Harvest moon ، همیشه یک جور نیست . شما می توانید با هر بار بازی کردن ، با تصمیم های متفاوت گرفتن ، داستانش را جور دیگری کنید. داستان این بازی به شما ربط دارد ، به تصمیم های شما...

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۰۷ ب.ظ

اگر از حیوانات مراقبت نکنیم چه می شود؟

اگر از حیوانات به خوبی مراقبت نکنیم ، مریض می شوند و باید برای انان دارو بخریم . دارو «Animal Medicine» را می توانید از مغازه Bob به قیمت 500G بخرید. مغازه Bob در نقشه Starling Ranch نام دارد.

غیر از این که حیوانات شما مریض می شوند ، بار اول ، Bob می آید و به شما می گوید که از حیوانات به خوبی مراقبت کنید . اگر دوباره از انان به خوبی مراقبت نکنید ، Bob به شما می گوید که از انان به خوبی مراقبت کنید و اگر دوباره این کار تکرار شد ، Gwen می آید و به شما اختار می دهد که از انان به خوبی مراقبت کنید . اگر شما دوباره از انان به خوبی مراقبت نکنید ، Gwen می آید و به شما مشت می زند.

پس بهتر است به فکر حیوان هایتان باشید.

 

 

نظرات  (۲)

در واقع اگر به حیوانات کاری نداشته باشیم اونا خودشون بلدند چطور از خودشون مراقبت کنند. نیازی به مراقبت از حیوانات نیست ما مراقب خودمان باشیم کافیه!

پاسخ:
نه اینطوری هم نیست.
باید هر روز مو های گاو و اسب رو شونه کنیم ، شیر گاو رو بدوشیم . اگر در زمین جلوی استبل باشن ، فقط باید همین دو کار رو بکنیم. اگر این کار ها رو نکنیم مریض می شن و دیگه گاو تون شیر نمیده و یا مرغتون تخم نمی گذاره .
اسب هم دیگه نمی گذاره سوارش بشی.
۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۰۸ مرتضی نجاتی جزه

همیشه مراقب حیوانات باشید. حتی در بازی و فضای مجازی

پاسخ:
آره همین جوریه .. .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">